Dream it, do it! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Mariska Wijk - WaarBenJij.nu Dream it, do it! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Mariska Wijk - WaarBenJij.nu

Dream it, do it!

Door: Mariska van Wijk

Blijf op de hoogte en volg Mariska

28 Februari 2016 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Na ruim een jaar dromen en fantaseren over wonen en werken op Curacao heb ik besloten om mijn droom achterna te gaan. Dream it, do it!
Op vrijdag 1 april 2016 om 11:00 uur vlieg ik vanaf Schiphol richting het zonnige Curacao. In een half jaar tijd wil ik gaan uitzoeken wat Curacao mij te bieden heeft. Ik zal op zoek gaan naar werk en proberen een leven op te bouwen.
Eind mei 2016 maak ik nog een tussenstop in Nederland voor familiebezoek.

Nog maar een maandje, de kriebels beginnen nu toch echt te komen. Heel spannend, maar ook heel gaaf om me droom achterna te gaan.
Ik hoop dat het een mooi en leerzaam avontuur wordt! Bedankt voor al jullie leuke en lieve berichtjes! Via deze weg zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen.

Life
Laugh
Love

Mariska

  • 29 Februari 2016 - 12:52

    Jan Veldkamp:

    Lieve Mariska,
    ik vindt het heer goed dat je je droom wil gaan volgen. Ik ben er van overtuigt dat het je gaat lukken. Als er iets is bel of mail zodat ik mijn kennissen op Curaçao kan informeren zodat zij je zo nodig kunnen helpen. Ik denk dat we je nog wel zien voordat je weg gaat. Tot gauw.
    Liefs,
    Jan en Marie Louise

  • 31 Maart 2016 - 13:50

    Wilma Van Wijk:

    Hoi Mariska, We willen je heel veel geluk en plezier toewensen
    Goede reis morgen Maak iets moois van je droom
    Veel liefs, Leen en Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Volg via dit reisdagboek mijn grote avontuur op mijn geliefde eiland Curaçao. Veel leesplezier!

Actief sinds 28 Feb. 2016
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 10113

Voorgaande reizen:

28 Februari 2016 - 31 December 2016

Curadise

Landen bezocht: